lørdag den 11. august 2012

orange maling og fødselsdag igen igen

pyh der er sket meget de sidste dag er godt træt nu og håber det bliver en god lang nat søvn jeg får mig !
Mynthe valgte for en uge siden at kravle ud af tremmesengen og der besluttede jeg mig for at nu var det tid til en ny fin junior seng! jeg går meget ind for genbrug så derfor blev nettet søgt tyndt og endelig fandt jeg en som ville sælge en fin udtræknings seng haps den skulle jeg bare eje! var så heldig de torsdag komm og afleverede den hos mig så det kunne ikk blive meget bedre  nu var det bare sådan den var træfarvet og det er jeg bare ikk så stor fan af  når det er en seng .. tænke tænke hvad farve skulle den fine nye seng  dog have ? 


 her er sengen inden den blev malet
farven jeg valgte (den er ikke helt sådan da lyset ikk var godt blev den lidt mørkere ;)  )

nu er sengen blevet malet og mynthe er SÅ glad for den






idag er gået med at holde det sidste fødselsdag i år :) det var min onkel og tante og deres 4 piger der var på besøg eller vi holdte det oppe ved min mor da jeg ikk har det store overskud til en masse gæster i mit hjem pt er vores hjem meget "handicap" egnet for som jeg har det med knæet lige nu ja så er det ikke meget der skal laves om osv så det var rart min mor ville ligge hus til



håber alle har nydt denne skønne Lørdag for det har vi ! :)

Ingen kommentarer: